Förhandsbeställning Halleluja magistern

Förhandsbeställningsinfo

Boken ges ut officiellt i samband med Dalslandslitterturens Dag lördag 29 juni i Håverud. Då kommer den att kosta 100 kr (för dem som vill ha den hemskickad 140 kr inklusive porto och paketering).

Den som inte kan vänta kan förhandsbeställa. För dem som har gjort det levererar jag när jag får boken från tryckeriet, cirka en vecka i förväg. Dessutom får du som förhandsbeställer, och betalar i samband med beställningen, 10 % på ovanstående priser, dvs 90 kr om du kan hämta boken hos mig eller någonstans i Mellerud, 126 för att få den hemskickad.

Enklaste sättet att beställa är att Swisha pengarna till 07309-10730 och ange namn och fullständig adress i meddelandet. Kan du inte swisha så skicka ett mail till [email protected] så får du instruktioner om hur du kan betala.

Obs! Jag tar bara emot förhandsbeställningar till och med 16 juni. Därefter gäller ordinarie pris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0