Fredag igen

Vi slog knappast något publikrekord på museet igår. 18 musiker på scen, om jag räknade rätt, men bara 15 betalande. Inte ens med två journalister och två personal kom lyssnarskaran upp i samma antal som musikerna. Men vi hade roligt ändå. Vi spelade bra, och under andra halvan dansades det rejält. Jag filmade första halvan och förhoppningsvis är delar av det så bra att jag kan lägga ut det på YouTube.

Det är populärt att sälja annonser. Enbart idag hade jag på jobbet två telefonsamtal och ett besök från folk som ville att kommunen skulle köpa annonser hos dem. Ibland känns det skönt att inte ha budgetansvar.

Jag har skrivit detta på Facebook, men för er andra. Hänt Extra frågar på framsidan av sitt senaste nummer varför Viktoria inte berättar att hon är gravid. Det kan ju bero på att hon inte är det.

Nu är det Kulturbruket på Dal på TV. Så jag slutar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0