Duktigt

Ibland har man väl orsak att känna sig nöjd, eller? Jag har idag:
* Blivit klar med den troligen sista bearbetningen av Melleruds kommuns nya översiktsplan.
* Skrivit de där texterna till Kulturbrukets höstprogram som jag borde skrivit förra veckan.
* Gjort den grovöversättning av texterna till spelmansförbundets kommande CD som jag borde jobbat med i helgen. Bara finputser kvar. Någon som vet vad vedbacke och springdans heter på engelska?
* Påbörjat häcktrimningen. Hann hälften.
* Bytt ut vinterkläderna i garderoben mot sommardito. Av bara farten sorterade jag tomma galgar.
Och så grillade vi hamburgare till kvällsmat. (Igår fuskade vi och gick på Thai istället för att laga mat själva.)

Igår bestämde vi datum för höstens personalklubbsresa till London. Just nu är det jag och åtta damer. Undrar om frun släpper iväg mig?

Återstår bara at starta reklamkamanjen för Nytt om Skola. Men det kan vänta tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0