Besvikelse

Mot alla föresatser har jag hamnat framför TV:n där bröllopskortegen visas. Hur kunde det gå så snett? Jag tröstar mig med att jag höll mig borta under själva vigseln. Konstaterar dock glatt att det inte kan vara många i Stockholm som såg spektaklet på TV. Alla verkar ju stå längs kortegevägen. Mest synd är det nog om de där SÄPO-vakterna som springer bredvid vagnen. Varför kunde inte de få rida som alla andra? Elle sitta med i vagnen?

Har hunnit ganska mycket idag. Byta strängar på elgitarren, stämma 23 ukuleles av tveksam kvalitet, gå igenom låtar inför repet imorgon, rensa en bit rabatt, diskutera marknadsföring med KAOS-festivalens planeringsgrupp och lite till. Och så tjuvstartade vi midsommar genom att äta matjesill och ta en snaps till vid lunch.

Ikväll blir det grillning. Måste bara välja ut ett riktigt gott rödvin till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0