Nästan frisk

Länge leve sköterskan vi träffade på NÄL idag. Inte nog med att jag fick svar på alla mina frågor, och att min andfåddhet är fullt normal utifrån läkningsprocessen, hon berättade också att det är bra för hjärtat att äta 70 %-ig mörk choklad och att dricka ett glas rödvin om dagen. Fler sådana råd och jag kommer att må riktigt bra.

Vilken musikdag det kan bli 1 oktober. Fairport på Brewhouse i Göteborg på kvällen och idag kom ett mail om att Vägus, Västra Götalands ungdomssymfoniker, ger sig på Våroffer tidigare samma dag, också i Göteborg, och med fri entré. Tar nog dagen ledig för musik och gitarrbutiksbesök i Götet.

Datorproblemet startade igen när jag satte på den idag. Ska försöka installera layoutprogrammet i en av de bärbara istället, i väntan på att vi fixar den där uppe. Är säkert någon roterande del som jäklas och låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0