Jubileum om drygt 2 timmar

Inspirerad och instruerad av sonen (tack!) öppnade jag bloggen Ukulelemorfar den 7 oktober 2009. Samma dag skrev jag mitt första inlägg. Därefter har det blivit drygt 400 texter, och en del musiklänkar.
I början kollade jag noga varje dag hur många läsare jag hade. Numera vägrar jag att titta på statistiken. Jag skulle bli så besviken om det var för få läsare. Samtidigt har bloggen blivit mycket för min egen skull, ett sätt att samla tankarna varje dag, och skriva ner lite det som rör sig i huvudet på en morfar med faiblesse för ukulele.
Innan jag påbörjar mitt andra år som bloggare vill jag tacka alla er som hängt med och läst de första 365 dagarna. Låt oss se om jag orkar 365 dagar till.

Kommentarer
Postat av: fröken

Jag fortsätter gärna att titta in på din blogg under kommande 365 dagar också. Ha det så gott:-) Förresten, undrar hur många vi är???

2009-10-07 @ 20:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0