Telefonproblem

Jag hade en viktigt samtal att ringa idag. Försökte några gånger, men det var upptaget. Så fastnade jag i andra uppgifter (tidsredovisning för ett EU-projekt) och så glömde jag bort samtal. Påmindes tidig kväll när jag blev uppringd av en som frågade hur samtalet gått. Nåja. Det är en dag imorgon också.

Lyssnade på Kents nya när jag lagade mat. Den växer. Nu börjar jag förstå "Töntarna". Härlig text. Speciellt raderna om att glasögonormen speglar ljuset. Trösterik låt för många. Men bilderna på Jessicas nya CD är trevligare att titta på än de i Kents texthäfte.

Och så två timmars rep med Nadia i köket. (Javisst Nadia, jag skriver faktiskt blogg.) Sonen hängde på och det var riktig fart ett tag. Kan bli något härligt på julmarknaden. Och min nya jultext till en av Tomas Ledins stora hittar (gissa vilken) gick hem. Men den dyker upp med Mukulele nästa söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0