Oväder, men ...

Vilket oväder det varit idag. Stormbyar, ösregn, hagel, åska, det enda som saknades var en snöstorm. men trots det på det hela taget en bra dag. Hann en del på jobbet, klippte mig på lunchen (så sällan som jag går får jag verkligen valuta för pengarna, och går säkert ner ett kilo eller två på kuppen), fick skjuts av min snälla hustru både till och från jobbet (och slapp regnet) och så gitarrlektion med Elin på kvällen. Hon börjar bli riktigt duktig. Undrar om det är hon som har talang eller jag som är en duktig pedagog.
Och så hann jag boka tågbiljetter till Skåne för mig och frun. Märkligt. Resa t o r 1 320 kr (mycket rimligt, t o m första klass), men om man vill ha avbokningsbara biljetter kostar det drygt 2 000 kr extra. Vi är nog äventyrliga för vi tar risken. (Eller också är vi snåla.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0