Ömmande fingrar

Mina fingrar är rejält ömma idag. En halvtimme ukulele, drygt en timme med gitarr i Kafé Måns som ackompanjatör år diverse folk samt tre timmars visklubb på Thai igårkväll har satt sina spår. Jag är glad att jag valde min mest lättspelade gitarr för merparten av tiden, annars hade jag nog inte kunnat röra ett tangetbord idag.
Vår Internetuppkoppling blir bara trögare, och nu har jag förlorat möjligheten att ta in e-posten på det konto jag använder mest, så ni som väntar på svar på något skickat de senaste dagarna får vänta tills Telia har fixat till problemen. De har lovat att det ska ske inom tre dagar.
Dotter och barnbarn har just kommit på besök, men jag har mest skrivit Nytt om Skola under morgonen. Men nu är den klar förr korrekturläsning, så nu kan jag umgås med de små. Men då har de åkt till Bloms för att deras mormor ska köpa adventskalendrar åt dem.
Livet är aldrig perfekt. Men jag tror inte att jag spela gitarr medan jag väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0