Blåmärken och tröst

Hade Natascha Bedingfield "I bruise easily" i Ipoden i förrgår. En underbar låt om att ta skada av kärlek. Den kändes lite småaktuell, inte p g a kärleksproblem, men därför att jag går omkring med en massa blåmärken överallt. Det är tydligen all blodförtunnande medicin jag äter som gör mig mottaglig för detta.

Jessica Andersson nya CD låg i brevlådan när jag kom hem idag. Ska lyssna under kvällen. Skivan fick mycket stryk av recensenterna i morse. Inte ens TTela var positiva. Flera krev om en onödig skiva. Men det är klart. Behöver du tröst Jessica får du gärna komma hem till mig, men helst en kväll när frun är borta ..

Nya hallgolvet var klart igår. Mycket ljusare och finare nu. Ser fram emot köksgolvet som ska läggas in på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0