Groggy

Hade svårt att somna igår på grund av knäverk. Tog en Stillnoct och somnade nästan direkt. 8 timmar senare är jag fortfarande groggy. De borde kalla tabletten Still Knocked. Hoppas jag kvicknar till innan jag kommer till jobbet.

Annars gick det mesta vägen igår. Uppföljningen av hälsoprofilbedömningen gav til handen att jag gott ner drygt 3 kilo (på lika många månader). Fortfarande långt från målet (kanske på grund av ala mål jag konsumerar dagligen) men på rätt väg. Valet är att gå ner 8 kilo till eller att växa 9 cm. Undrar vilket som är enklast. Vid testcyklingen visade sig min kondition vara över genomsnittet för folk i min ålder, vilket förvånar mig storligen-
Fick huslarmet fixat. Har inte vågat berätta det för eventuella tjuvar, men det har inte fungerat sedan i påskas. Men nu är det OK igen. Ljudet hörs från ungefär en halv kilometers håll när det startar, så håll er borta.
Och så fick vi iväg vårens två sista bokrecensioner. Dags at börja läsa alla böcker som inte ska recenseras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0