Efterdyningar

Heder åt Malena Ernman. På frågan om varför hon vann pratar hon först om att svenska folket blivit modigare i sitt röstande och så lägger hon till "och så har jag många släktingar". Så talar en mogen person som har distans till sitt kändisskap.
Jag är inte så förtjust i låten, men jag gillar Malena.
Som Anna Scott (Julia Roberts rollfigur i Notting Hill) säger: "You know, that fame thing is not real."

Nu när Melodifestivalen är undanstökad kanske världen kan gå tillbaka till det normala.
Den riktiga världen är den jag skrev om i mitt gårdagsinlägg som kom innan jag började med TV-bevakandet. Det är det inlägget du gärna får läsa en gång till och kommentera.

Ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0