Blött

Senaste veckan har vi fått nästan 40 mm regn. Misstänker att det mesta kom igår, men eftersom jag inte tömde regnmätaren när jag kom hem i tisdags natt vet jag inte. Behöver nog inte vattna tomatplanterna idag.

Sex timmars spelande med Alban och John-Erik igår, bara kort avbrutet för lite mat och en del öl (både tysk och engelsk). Vi hann 20 låtar, några nya men det mesta gammalt, och de flesta låtarna hann vi nöta ordentligt på. Nu måste fingrarna hämta sig till nästa spelträff, med hela spelmansförbundet på tisdag. Och så ska hela gänget spela i Uddevalla på lördag kväll. Ni kommer väl?

Började arbeta på allvar med nya skollagsförslaget igår. Gör en jämförelse mellan den gamla och det som kommer. Det är en del stort på gång.

Och så har jag lärt mig att lägga upp bilder på Facebook. Har lagt ut en del från Englandsresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0