Badrummet klart

Så var badrummet klart. Dum som jag är tog jag ingen förebild. När jag hade plockat ut allt, och betsat badrumsskåpet, kom jag på att jag borde gjort det, så jag fotograferade i alla fall tapeten, som såg ut så här.

Numera ser badrummet ut så här. Observera att medicinskåpet vi fick i julklapp för några år sedan nu äntligen är på plats på väggen.

Vänder man huvudet åt vänster får man följande vy:

Observera det vackert mahognyröda badrumsskåpet. Samma skåp, ny färg.
Nu återstår bara att plocka tillbaka alla flaskor med diverse innehållet som ska stå på hyllorna i skåpet till höger.

Kommentarer
Postat av: Ullabritt

Tjusigt, Lasse! Bra jobbat!

Ullabritt

2009-07-22 @ 12:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0