Kraschlandning

Det är samma sak varje gång. Ena stunden är man i full gång på semestermålet, utan andra bekymmer än var man ska äta nästa måltid eller om man ska ha en London Pride, Greene King IPA eller ett gästöl i baren, andra stunden har man kraschlandat i verkligheten. Igår fick vi sitta kvar i planet på Landvetter en stund och vänta så att de kunde ta bort den snöhög som hindrade planet från att nå gaten. Man undrar ibland över varför engelsmännen klagade om hårt vinterväder. Men tack vare underbara grannar slapp vi i alla fall skotta när vi kom hem strax efter midnatt.

Nu har vi packat upp väskorna, och konstaterat att vi handlade mer än vi trodde, och om jag ska tro bilderna jag just laddat över i datorn hann vi med väldigt mycket på fyra dagar. Bara 11 veckor till jag ska åka igen. Men då ska det bli fotografering på allvar. Den här gången kom jag bara upp i 189 bilder.

Men trots allt. Skönt att vara hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Ullabritt

Välkommen tillbaka. Gott att du slapp skotta i natt.

Jo, jag råkade se en miniintervju i en TV-bilaga med Johan Glans, där han tillfrågades vem som var snyggast i TV. Enligt honom var det jämnt lopp mellan Jessica Andersson och - Ragnar Dahlberg. Vad tycker du? ;-))

Ullabritt

2009-01-07 @ 18:43:24
Postat av: Stellan



Välkommen hem Lasse! Skönt att få läsa dina bloggar på sitt eget modersmål igen.

2009-01-07 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0