Ändock ett blogginlägg

Ulf Lundell sa en gång att en inställd konsert också är en konsert, och låt mig parafrasera honom: "En utebliven blogg är också en blogg." Och eftersom huvudet fortfarande inte är riktigt med efter den sena hemkomsten för drygt 30 timmar sedan får jag meddela att morgonbloggandet återuppstår imorgon fredag. Då ska jag vara spirituell igen.

Sedan måste jag säga att Johan Glans föll i min aktning när jag läste replikerna på min senaste blogg. Om man talar om skönhet kan man väl inte ens nämna Ragnar Dahlberg och Jessica Andersson i samma mening, eller? Att jämföra en simpel cafévärd med en ikon? Fy på dig Johan!

Kommentarer
Postat av: ullabritt

Trodde väl det! :-)

Ha en skön vilodag.

Ullabritt

2009-01-08 @ 07:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0