På väg

En kortis. Måste packa inför resan innan jag går till jobbet.
Obs! Tror inte jag får tag på någon dator de närmaste dagarna, så jag tar bloggledigt. Tillbaka tidigast på tisdag. (Om jag nu inte hittar ett Internetcafé i Leamington Spa.)

Var på en mycket intressant föreläsning (på distans om fildelning och Ipred-lagen igår. Visste ni att Irped är ett EU-direktiv som Sverige förbundit sig att införa senast 2006? Vi blev fällda i EU-domstolen 2008 för att inte ha fixat det än.
Kom på att Vägverket får passa sig när lagen införs. Med alla refuger de placerar ut är de väl landets främsta fildelare.

Tack till Emil och Zandra för en härlig konsert i Upperud igår. Tänk om man var sådär en 35 år yngre ...

Off now. And hey, let's be careful out there! (De ska börja visa Hill Street Blues i repris på en av de där extrakanalerna.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0