PS - Glömde

Och hur var andra bandet?
Ingen aning. När Lissa m kompisar var klar vid 2215 proklamerades 202-5 minuters paus för omriggning (och hur ofta håller man en sådan tid). Jag räknade ut att vi inte skulle vara hemma förrän en timme efter midnatt om stannade, och eftersom jag redan gäspade en hel del, och frun inte verkade över sig intresserad (hon var än mer kritisk till det vi just lyssnat på) så tog vi beslut att åka hem.
Synd. Jag skulle gärna vilja se Eitre. Ljudklippen på deras hemsida låter bra. Men jag vill göra det när jag är pigg och vaken.

Och öset?
Väl hemma öppnade sig plötsligt himlens portar och vi fick 8 mm regn på knappt en kvarts timme. Det kallar jag för ös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0