Planering

Håller just på att planera min och sonens korta tripp till London. Avresa tisdag morgon, hemresa onsdag kväll.
Vädret verkar lovande, sol på tisdag, växlande molnighet på onsdag, 24 respektive 29 grader. Får ta med kortbyxor. Å andra sidan växlar förutsägelserna timme för timme, men hittills har inget talat om regn.
Centralt för varje Londonbesök är att göra något jag aldrig har gjort förut (vilket blir svårare och svårare efter snart 100 besök). Men den här gången tror jag att jag har lyckats optimalt. Eller vad sägs om följande "nyheter" på 31 timmar i staden (varav nio är sömn och frukost):
Tisdag prel 1200 Guidad rundtur på Griffin Brewery (dvs Fullers). Enligt informaionen ska man för de £10 pund per person det kostar även få delta i en "tasting session". Låter lovande.
Tisdag 2200 Spela ukulele i Royal Albert Hall (jag har varit där förut men aldrig spelat ukulele där)
Onsdag 1115 Guidad rundtur på nya Wembley.
Åtminstone två av dessa lär dyka upp som Londontips på www.lakiskriv.se

Nu är det dags för städning, trädgårdsarbete och test av nya basen. Och sedan har ju Melleruds IF hemmamatch kl 1700 (hinner inte se hela Man U-matchen på TV). Tar emot serietvåan Linköping. Tufft motstånd, men man vet aldrig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0