Jag börjar ...

Jag börjar nog bli kändis på allvar. Idag vid 12-tiden var TV4 Väst och intervjuade mig för ett nyhetsinslag om den nya slogan för Mellerud jag och några andra pushar för. Håll med om att "I Mellerud av alla ställen" låter bättre än "Hårda bud".
Så kolla in TV 4 Västs nyheter!

Sjukhusbesök kan vara svåra. Jag var kallad til "Radiologiska Kliniken" på Dalslands Sjukhus. (Pah! Radiologiska, jag som mest är med på TV!) Problem: Den existerar inte. Ingenstans på Dalslands Sjukhus finns det någon skylt med namnet "Radiologiska Kliniken" på. Däremot är det tydligt skyltat till röntgenavdelningen. Så jag gick dit istället, och det fungerade alldeles utmärkt.

Ikväll ska jag börja deklarera. Det är lite mer komplicerat när man är delägare i ett handelsbolag och dessutom har vissa inkomster man ska betala sociala avgifter för själv. Förutom den vanliga blanketten är det Blankett 4, inklusive räkenskapsschema, för bolaget, var sin N3A för frugan och mig för våra respektive andelar, samt en T1 för biblioteksersättningen. Det mest spännande är dock avslutninge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0