Mässfall

Det blev ingen blogg igår. Det var något tekniskt fel på morgonen som gjorde skrivande omöjligt, och kvällen ... Well, Expressen hade kommit med en ny Lynley-DVD, and what do you do then ... Gillar inte att man måste köpa en tidning för att få DVD-n. Där går många träd åt i onödan. Och alla dessa deckare börjar ta plats. Har redan en hel bokhylla full med Midsomer Murders.

Om jag hade skrivit igår skulle jag påpekat skillanden mellan mig och boxare. De senare går ibland ner för räkning, medan jag varje morgon går upp för rakning.

Igår genrepade vi inför dagens pojklandskamp här i Mellerud. Det är första gången jag repeterar inför en match. Men har fortfarande inte fått Estlands laguppställning, så jag har bara eftermiddagen på mig att lära mig uttala 18 estländska spelarnamn.

Satt igår och spred reklam om Theresa Andersson och hennes konsert i Mellerud 5 juli. Fick bekräftat av en gammal musikerkompis i Stockholm att hon verkligen är värd att lyssna på. Så har ni vägarna förbi så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0