Torsdag kväll

Det blir nog ingen morgonblogg fredag morgon. 12 timmar på jobbet idag, där de fyra sista innebar kroppsarbete, något jag trodde jag var förskonad från. Men placerar man 26 meter monter (med alla sidoväggar över 40 meter) får man ta konsekvenserna. Tack till killarna från elfirman som hjälpte oss att rätta till misstaget. Annars hade vi varit kvar ännu.

Jag har rent allmänt svårt att förstå träningshysterin. Har inte alla uppfinningar i människans historia haft som mål att minska vårt kroppsarbete. Så ersätter vi detta arbete vi lyckats bli av med genom allehanda påhittade träningsknep, som inte fyller någon praktisk nytta. Länge leve killen i trailern för stå-upp-serien på TV 4 Komedi som konstaterar. "Jag kan inte lyfta tyngder. De är för tunga." Måste besöka The Comedy Store i London nästa gång jag är där. Ligger alldeles intill Piccadilly Circus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0