Ryktesdementier

Jag har tidigare dementerat rykten om hur Lasse Kronér fick sitt jobb som julprogramledare. Låt mig upprepa denna dementi. Jag blev inte tillfrågad. (snyft, snyft)
Jag vill också med viss emfas dementera ryktena om att det står en klädd plastgran på övervåningen i huset. Fram till imorgon bitti, när granen transporteras ner till Göteborg, transporten kommer att äga rum strax efter 1000, allmänheten varnas, står det en synnerligen naken gran i det som en gång var Mickes rum. Den är så naken att den försöker hänga sig bakom hans samlade fotbollströjor, som hänger i snedtaket intill.
Jag beklagar om jag på detta sätt chockat någon. Jag kan se rubrikerna i TTela: "Nakenchock hos f d skolchef". Men sanning är sanning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0